Rabu, Jun 17, 2009

Manisnya... Kelakarnya..

Tadi en.mugi bagi satu link youtube. Tengok sendiri dulu. Pastu bagi komen.


video

.....
.....
.....
.....
.....
.....

Amacam? Sweet kan?? ehe...

Selasa, Jun 16, 2009

biarlah rahsia...

Pernah tak korang rasa macam nak cerita benda gembira kat orang lain tapi tak boleh.. uu.. mesti cam sengal kan..
Itulah yang saya tengah alami sekarang ni. Minggu lepas saya telah menjalani satu aktiviti yang menyeronokkan dan menggembirakan... Terasa macam kat korea pulak. Comelnya budak2 korea ni.. kalaulah maknya takde.. memang dah kena cubit memasing. Memang best sangat.. Minggu depan macam nak buat lagi la.. hahha..

Pada kawan2 dan sesiapa yang nak tau aktiviti apa yang saya buat dan di mana.. boleh tak saya bagi jawaban keji ni.. BIARLAH RAHSIA.... hahhahaha...

Rabu, Jun 03, 2009

Kita tunggu dan lihat..

Hari ini kena tidur awal. Rehat cukup-cukup. Simpan tenaga. Esok pagi-pagi dah nak bergaduh dengan bos lagi ni. Em.. susah kalu dapat bos yang berperangai tak serupa orang dan tak bertanggungjawab. Harap-harap takde sebarang kemalangan jiwa berlaku esok. Kita tunggu dan lihat.