Rabu, Mei 13, 2009

siri pemberontakan I

Aish.. semalam dapat email berapi dari Admin Exec. Diberikan final warning. Department kami dilarang surfing internet yang tak berkaitan dengan kerja lagi. Wah.. dah dahsyat ni. Ni yang bikin hati panas ni. Sudah ala-ala tentera ni woo...
Tapi.. pagi-pagi tadi saya dah buka meebo. Wah, degil betul saya. hahaha. Lepas tu, Cik Nazri bagi email.
Macam mana aku nak dengar lagu dangdut lagi ni??
Alamak. Saya no komen. hahhahah.. Saya balas email cik nazri. Kami pun bergosip-gosip sambil meluahkan isi hati. Tiba-tiba cik nazri kata,
Pssttt silap2 emel kita ni pon dipantau hahahahahha…
Jawaban saya senang je..
Aku syak diorg pantau gak.. hahha..
Ahhh… pegi mampus..
Jgn smpai kejadian jebat durhaka berulang kembali..
Sejarah mungkin berulanggg.. oo.. hahahhah…
Cik nazri pulak balas..
Hahahahaha,,,bagus2 inilah org yg aku cari..pemberontak sprtiku huhuuuu..kalu kena pantau kita dua org yg kena trajang keluar dulu…apa yg pntg! Kerjasama! Wonderpet, kami dtg..myelamatkan diri dlm kesusahan! Yeaaaaaaaahhhhhhhh wonderpets!
Ok.. siapa nak join kelab pemberontak ni, sila angkat tangan.. wahahahhahhahahhaha...
p/s: before lunch tadi, saya sangap betul. tengah syok2 YM dgn hani s/u lanun, tetiba meebo tu disconnect sendiri. Bila try open balik, boleh plak page cannot be displayed.. memang HANTTTUUUU BETULLL!!!!!

3 ulasan:

  1. beb... aku angkat tgn gak.... cis kat bos @#$%^ ko tue - zura

    BalasPadam
  2. hahha... ko memang da lama masuk kelab..

    BalasPadam