Rabu, Mac 31, 2010

Pesta Buku 2010

Sabtu, 27 Mac 2010.

Pesta buku kali ini saya keseorangan. En.mugi bekerja. Bosannya. Cik Nad pula ada kelas. Suruh dia ponteng. Dia takmo. Last-last, dia mesej kata, cikgu tak masuk. Cikgu ganti pula yang ajar. Kalau aku tau, aku ikut kau. Kesian..
Dalam tengah-tengah mencari buku, tiba-tiba kaki saya sakit sangat. Ya, hal terseliuh tu tak abis lagi. Tapi diri degil konon-konon da ok. Padan muka sendiri. Jadi, tak banyak la booth yang saya singgah. Dan segala plan yang patut saya buat, saya lupa disebabkan kesakitan yang amat sangat. Balik tu, saya sms Cik Nad minta tolong ambil saya di PWTC. Nasib baik dia tolong. Terima kasih, nad. Jasamu kukenang.. hehheheh..

Masa ni, Dato Dr. Anwar Ridhwan tengah bagi ucapan perasmian buku-buku Azizi Abdullah, Isa Kamari dan Faisal Tehrani. Nak ambil gambar dari dekat, tapi kesihatan tak mengizinkan..uhuks..kaki da berat giler time ni.. memang susah nak berjalan. Jadi ambil gambar dari tempat duduk dan zoom saje la.

Actually, nak ambil gambar orang lain. Tapi malu. hahhahha.. Jadi, fokuslah kamera kat tempat lain. [menyesal betul la]

Faisal Tehrani: emm.. dapat cenderahati dr al-Ameen kot. Saya kurang fokus.
Sesi bergambar beramai-ramai. Eh, perasan tak sapa yang ada kat sana? hahahahaha.. Lepas je acara ni, saya terus ke pts untuk cari stingarden. Tapi hampeh bila Cik Diana kata dah habis. [kecewa lagi]

Isa Kamari: Tengah tandatangan kat buku yang saya beli.

Azizi Abdullah: Tandatangan guna tulisan jawi tu.. tapi kenapa ejaan nama saya macam lain skit ye..emm..

T-shirt Manikam Kalbu dan Ingin Jadi Nasrallah. Masa ni, saiz M dah habis. Tapi En.Luqman [petugas al-Ameen] janji akan poskan kepada saya. Saya masih lagi menanti ni.. eemm..


Suasana di pts n karnadya. Kenapa stingarden habis???

Sampai sahaja di rumah, saya terus makan ubat tahan sakit, sapu krim menzza, dan terus lelap. Plan nak makan steamboat malam tu pun terpaksa ditunda. Buku yang dibeli tahun ni pun tak sebanyak tahun lepas. Sedihnya.... tahun ni tak dapat pusing satu PWTC...

1 ulasan: