Khamis, Disember 01, 2011

Oh, serius aku tak tau perkataan apa yang patut aku bagi untuk korang..

Tidak ada perkataan yang dapat terucap apabila kau dapat tahu ada kawan-kawan kau yang menangis mengenangkan apa yang terjadi pada kau.

Terima kasih? Bebs, aku rasa perkataan tu pun tak sesuai untuk aku nak ucapkan pada kau orang semua. Betul, tidak ada satu perkataan pun yang aku boleh katakan.

Bebs, aku tahu kau orang marah [geram?] bila aku simpan dan pendam sorang-sorang. Aku tau korang marah [geram?] bila aku kata aku ok tapi sebenarnya aku tak ok langsung. Korang membebel dan aku buat-buat gembira.

Bebs, korang tahu kan perangai aku. Betapa aku suka simpan dan pendam yang kononnya tak mahu menyusahkan orang. Tapi akhirnya, aku menyusahkan juga hati korang. I'm sorry bebs..

Bebs, betapa aku syukur dan terharu. Betapa syukur aku ada kamu, kawan susah dan senang. Aku ingat aku lone ranger [statement bagi korang bebel lagi hebat dengan aku.. hehehe]. Terima kasih kerana meminjamkan bahu untuk menjadi bantal yang basah dengan air mata. Terima kasih kerana bersusah payah membuat itu dan ini, memberi itu dan ini demi melihat aku sembuh seperti sedia kala. Terima kasih kerana bersabar dengan aku ketika jiwaku hilang entah ke mana. Terima kasih kerana percayakan aku ketika ada orang mempertikaikan perkara itu. Dan terima kasih kerana menarik aku ke atas semula ketika aku terjatuh di dalam jurang yang paling dalam.

[Oh, serius aku tak tau perkataan apa yang patut aku bagi untuk korang.. Cukupkah dengan perkataan terima kasih?]

1 ulasan: