Selasa, Disember 09, 2008

coklat dan hari lahir

Pagi-pagi tadi saya macam tak percaya bila ada sebungkus coklat dan sekeping kertas post-it yg tertulis HAPPY BIRTHDAY FIZA!...
Hairan bin ajaib ni.. siapa pula yang tahu hari lahir saya jatuh pada hari ini. Bila saya tilik-tilik tulisannya.. emm.. ni tulisan janah ni.. agaknya dia teringat fasal hari lahir saya sebab kami bercerita fasal bday girl untuk bulan disember agaknya.. ape pun.. saya terharu betul.. terima kasih janah..
Dari pagi tadi jugalah saya asyik pandang coklat yang diberi janah. Tengah terfikir-fikir.. nak makan atau tidak? Sayang betul nak makan awal-awal.. Selalunya saya akan simpan coklat yang diberikan oleh sesiapa pun sampailah hampir-hampir tarikh luput barulah saya makan.. Agak-agaknya berapa lama coklat janah bertahan dalam loker saya ye.. heheheh..
Hari ini juga mood saya agak emm.. susah nak ckp.. heheh.. Saya tengah dengar lagu-lagu arab dari Amr Diab.. org kata lagu-lagu arab ni romantik.. betul ke? emm.. dengan coklat di depan saya sambil mendengar lagu arab yang "romantik" ni.. mcm perfect je hari saya kan..
Agak-agaknya bila coklat tu nak bertukar jadi kek coklat ye.. mesti lagi romantik kan..(^_^)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan