Khamis, Julai 08, 2010

bos yang hensem boleh buat kita bekerja sungguh-sungguh...

Hari ini ada staff meeting + lunch di hotel Armada.
Staff meeting hari ini amatlah berbeza dari sebelum-sebelum ini.  Hari ini, aku sangat seronok pergi staff meeting.

Alkisahnya..
Dua tiga hari lepas, aku terserempak dengan mamat hensem ni masa nak order makan. Sesungguhnya aku terpaku melihatnya tersenyum kepadaku.. hehhehe.. Angau aku sekejap... Disebabkan aku bukan jenis joyah-joyah, makanya, tidak terkeluar perkataan untuk bertanya kepada kakak receptionist atau bebudak ofis lain.

Jadi..
Hari ini, mamat hensem tu pun ada. Mamat hensem a.k.a en.fashion designer [ada kakak ofismate aku bg nama ni sebab dia kata pakai smart sgt. aku kata metrosexual la tu..hahha] tiba-tiba datang bersama dengan staff dari Australia. Makanya, aku pun syak en.fashion designer pun datangnya dari Australia. Dan tiba-tiba, en.fashion designer ni sudah jadi macam artis. Ada pula yang nak ambil-ambil gambar. Ceh.. [aku sebenarnya nak ambil juga.. tapi tahap malu gadis kemelayuan aku tetibe tinggi pulak time ni.. tak jadi ambil.. sekadar ambil pandang jelingan sudahlah.. hahha]

Setelah merisik khabar dengan kak fid, rupa-rupanya, en.fashion designer ialah marketing manager di Thailand. Wohooo.. patutlah mata aku cepat saja tangkap kelibat mamat ni.. patutlah juga kamu sangat sopan seperti Tik.. hahahha..
Kalaulah en.fashion designer ni jadi bos aku.. dah tentu aku bekerja dengan bersungguh-sungguh.. hahhaha

En.fashion designer.. rajin-rajinlah datang Malaysia tau.. hee..

1 ulasan: