Selasa, Oktober 12, 2010

mimpi dan kenyataan..

Semalam aku mimpi aku jadi askar. Macam-macam benda aku kena buat. Macam-macam cara aku kena buli. Yang paling aku ingat, aku kena paksa masuk dalam longkang kecik. Cit, ape da longkang. Muka sekor-sekor yang buli aku memang jelas kelihatan tapi haruslah aku tak kenal siapa tu. Sangat misteri. hahaha..
Apa ke halnya tetiba aku jadi askar. Tak pernah dalam hidup aku bercita-cita nak jadi askar ni. Sampai aku bangun pagi ni dengan badan yang penat. Apalah yang aku mimpi ni. Sangatlah merepeknya.
Sekarang aku masih lagi mengantuk. Macam tak cukup tidur je. Aduh, tak boleh tahan. Mata macam digam-gam.

Habis merepek.

[serius]

Alhamdulillah.. makcik aku yang masuk icu dan koma dua hari lepas sudah ada tindak balas tengahari semalam tapi masih lagi tak sedarkan diri.
Ironinya, ketika makcik aku menunjukkan tindak balas, opah timah, ibu mertua makcik aku ni meninggal dunia. Alfatihah..

Berita baik dalam berita buruk. Berita buruk dalam berita baik. Gembira dalam sedih. Sedih dalam gembira.






p/s: aku baru tau Dr.SMS itu dr.muzafar si angkasawan. nampak sgt la aku tak mengambil tahu hal org tu. alahai.. (-_-)"

1 ulasan: