Rabu, Disember 29, 2010

Harimau Malaya baru bangun dari tidur...

Tahniah Harimau Malaya!!

Syukurlah kita menang dengan agregat 4-2. Walaupun aku rasa ramai yang akan bagi kredit kepada khairul fahmi dan safee tapi bagi aku kreditnya lebih kepada seluruh team. Kalau team ni yang akan wakil kita untuk game-game masa depan, aku rasa team bola kita boleh jadi hebat. Mungkin juga kita boleh kembali ke zaman kegemilangan bola masa zaman Mokthar Dahari. Aku memang tidak pernah mengalami zaman-zaman terhebat tu. Tapi agaknya macam ni kot rasanya..

Dah lama rumah aku tak bergegar dengan jeritan gol beramai-ramai [selalunya aku je yang bising.. uuu].. Harimau Malaya da mula bangun dari tidur yang panjang. Kali ni aku da tak nampak team Malaysia yang passing bola tak lebih 5 meter, yang lari terkedek-kedek, yang asyik-asyik injured, dan macam-macam lagi yang buat aku rasa nak sepak diri sendiri. hahaha... well done guys.. [of course lebihnya pada abam shahrul.. ahhaha..]

Tapi.. tolonglah sangat-sangat. Janganlah korang cepat lupa diri..

Emm.. mungkinkah lepas ni Rajagobal akan dianugerahkan title datuk? macam masa kita menang perak kat olimpik hari tu la.. hihihi.. aku rasa dia layak ape..

Oh.. sepanjang game ni tadi, aku tengok kameraman asyik fokus kat perempuan yang cantik. Bak kata Cik Nazrie.."skit-skit tunjuk pompuan, luna maya la, manohara la, solehah la, kris dyanti la.."
Aku tau apa yang kau cari en.kameraman. Musti kau kecewa kan.. hahhaha... Kami yang kat rumah ni pun kecewa juga.. hahahaha..

Apapun tahniah juga buat team Indonesia. Menang pada game kedua ni. Dalam saat-saat akhir pun masih tak mahu mengalah ya. Bagusnya semangat tu. Team Harimau Malaya, sila contohi semangat itu ya.


p/s: En.Mugi, tak rugi kan join saya tengok game kali ni?

1 ulasan:

  1. erm...sedikit keciwa...

    tgk sampai abes tu sbnarnye nk tgk *uhuk*uhuk* tapi takde la plak~

    hahaha!!!

    BalasPadam