Khamis, Disember 30, 2010

lunch yang stress..

Aku tahu.. semua orang excited cerita pasal perlawanan bola semalam. Dari ofis sampai la kat tempat makan. Tak kiralah muda ke tua, memang havoc la citer pasal team bola kita. Termasuklah seorang pakcik ni.

Aku tak kisah dia nak cakap pasal kononnya artis kita tak berapa nak sokong team bola kita. Kononnya semua artis Indonesia pergi ke stadium semalam sokong team diorang. [Walaupun dalam hati aku tak berapa sokong kenyataan ni. Mana pakcik ni tahu? Pandai-pandai je pakcik ni buat statement camni] Itu belum lagi campur dengan kenyataan-kenyataan lain dia yang memang tak boleh pakai.

Aku juga tak berapa nak ambil hati masa dia hentam aku pasal Bambang. Entah apa hal la pakcik ni sibuk nak menyampuk masa aku, cik Nazrie n cik Za bersembang. Sudahlah menyampuk tak beri salam. Pulak tu, lain yang aku maksudkan.. lain pulak yang dia interpret ni.. Pakcik.. bila pula saya cakap si Bambang tu hensem??

Tapi, satu ni je yang aku tak berapa puas hati. Apa pasal hal aku makan laksa pun dia nak condemn ni? Apa masalahnya ni? Kau dok mengata, bertahun-tahun kau datang sini tapi tak pernah terasa nak makan laksa kat sini. Konon-konon cam laksa kat gerai tu tak sedap la? Jadi? Apa kena mengena dengan aku plak ni? Yang aku pelik, kenapa dia ada kat gerai tu pun tak tau la..

Uuu.. seksa betul aku nak lunch tadi.. Nasib.. nasib.. nasib baiklah kesabaran aku tinggi tadi. Tapi minta maaf la pakcik kalau ternampak muka stone saya masa pakcik membebel tadi ye. Dari hal bola sampai ke hal sinetron Indonesia pakcik ni membebel.. sampai sakit kepala aku. Peminat fanatik sinetron pakcik ni. Aigoo pakcik, saya yang perempuan ni pun tak berapa melayan sinetron.. aii..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan