Jumaat, Februari 25, 2011

mencari jodoh..

Kak long bila nak kahwin? Tengah opah hidup ni, nak ler nengok kome kahwin.. ntah esok luse opah da pejam mata.. udoh tak dapat nengok.


Tong. tong. tong. Macam kena ketuk dgn hammer kepala aku bila dengar opah aku cakap macam tu. Perasaannya tak sama dengan bila makcik-makcik yang prihatin bila bertanya akan hal kahwin ni.


Opah, kalu nak nyuruh keme kahwin, kene ler cari calon dulu.. cari calon.. cari calon..


Haruskah aku cari dalam portal ni?







Hahahahaha.. belum sanggup lagi kot..

p/s: portal tu kawan aku yang dapat dalam spam email dia. Oh, aku baru tahu ada juga portal macam ni.. hihihi..

2 ulasan:

  1. lah, saya tgk dari portal tu, masing2 umor pun mostly belum 30. relaxlah, muda lagi tu.

    haha

    BalasPadam
  2. yes...
    and saya baru dengar ceria ada suami orang yang amik kesempatan dalam portal macam ni..

    sedih betul..

    BalasPadam