Jumaat, April 17, 2009

gagal dalam cubaan pertama..

tadi check laman web spa..
saje bosan-bosan..
tetiba saya tgk senarai keputusan peperiksaan tuk PTD da keluar..
dengan semangat saya klik disitu.. (walaupun hati cam da tahu keputusannya)
lepas isi no i/c.. keluarlah keputusan yang telah dijangkakan..

ANDA GAGAL DALAM PEPERIKSAAN INI YANG DIADAKAN PADA 21 FEBRUARI 2009.

hehehehe.... da agak da.. kalau setiap soalan saya pakai nujum.. memang inilah keputusannya... dalam semua soalan.. satu soalan je yang saya confirm dan yakin menjawab dengan tepat..
takpe.. baru pertama kali mencuba.. cubaan yang berikutnya saya akan pastikan sekurang2nya dua soalan dijawab dengan tepat.. hahaha.. cubaan...

4 ulasan:

  1. hahahhha... tkpe pastikan cubaan kedua dpt dua je tau... dua sj tkmau lebih2...

    BalasPadam
  2. hahaah~
    nk ckp tahniah ke apa ni?

    BalasPadam
  3. cik diana- ye.. saya akan pastikan.. cube dua saje yg betul dan tepat.. hehe..

    mugi-dia tu ucap 2 in 1 tu...

    BalasPadam
  4. sila cuber lagi.... dare 2 fail maaaa..... - zura

    BalasPadam