Khamis, April 16, 2009

pertama kali...

selalu kalau drive time waktu pagi especially time datang kerja..
bila berenti kat traffic light..
perkara biasa yang akan kita nampak
perempuan pakai bedak.. betulkan rambut.. pakai lipstik..
tapi tadi.. buat pertama kalinya.. saya nampak.. seorang lelaki...
bukan pakai bedak..
bukan betulkan rambut..
bukan juga pakai lipstik ye..
tapi dia sedang shave jambangnya..
iye.. betul.. saya ingat mata saya yg kero.. tapi bila saya tgk lg sekali..
ye.. memang betul.. pakcik tu tgh cukur jambang dia..
wahh... pertama kali saya nampak ni... pakcik tu memang dahsyat la...
pakcik.. saya memang tabik spring sama pakcik...

2 ulasan:

  1. wa~
    hebat gilok!

    kalau wa...wa korek idung jek~

    BalasPadam
  2. ye..pakcik tu memang sangat haibat..

    wah.. lu lebih haibat...

    BalasPadam