Rabu, September 08, 2010

Selamat Hari Raya...



Hari ini aku masih lagi mengadap kebosanan dan kesunyian di office. Esok baru aku cuti. Hari ini kononnya nak siapkan segala kerja sebelum bercuti panjang. Tapi aku sangatlah terlebih rajin siapkan segalanya semalam. Siap balik lambat lagi. Dan hari ini aku sudah bermalas-malasan.. hehehe.. Jadi entah apakah motifnya aku datang hari ini??

Lusa, Insya Allah kita beraya. Apa yang korang buat time raya ni? Pergi beraya rumah sedara mara ke tengok tv aje? Tahun ni makin banyak pula citer hantu ditayang. Lawak pula aku rasa.. hahaha..

Oh, di kesempatan ini aku nak ucapkan selamat hari raya aidilfitri. Maaf zahir dan batin. Selamat pulang ke kampung. Sila memandu dengan berhati-hati. Jangan jadi penyumbang kepada Ops Sikap ye.. [pesanan untuk diri sendiri juga.. hahaha]

1 ulasan:

  1. selamat hari raya fiza
    bila buat open house? aku cuti semingu before raya..makan tu ingat2 ye.jgn masuk workshop.hehe

    BalasPadam