Isnin, September 06, 2010

sungkai bersama geng MC225...

Setelah mencapai kata sepakat, maka berkumpullah semua bekas-bekas penghuni jalan jambu susu di Seri Melaka pada hari Sabtu lepas. Oh, lima orang saje sebenarnya. hehehe.. Yang lain-lain tidak dapat datang atas sebab-sebab yang tak dapat dielakkan.

Disebabkan orang yang selalu datang ke sini ialah cik Diana, makanya segala hal-hal tempahan diserahkan kepadanya. Aku. Buat pertama kalinya aku menjejakkan kaki di situ. Nama saja orang pj tapi apa pun aku tak tau. hahaha.. ala.. bukan ape.. selalunya aku agak "sombong" bila lalu depan Seri Melaka. Tak mahu makan di situ. Tempat bos-bos kononnya. Kalau tahu dek budak-budak ofis, sedekad aku kena perli. hahahaha.. (-_-)"


menu: asam pedas ikan, butter prawn, tauhu telur, ayam masak-tak tau, sayur campur
licin...

Sedap ke tak sedap boleh tengok pada gambar terakhir. Itu sebagai bukti makanan di situ sedap ya. Bukan bukti bahawa kami tengah kebuluran. hahaha.. Yang paling maveles ialah asam pedas. Oh, ada lagi desert-desert yang sedap itu. Entah apa namanya pun aku tak tau. Aku tukang makan aje bukan tukang order. hahaha.. Oke, lepas ni aku tak mahu "sombong-sombong" lagi dengan Seri Melaka ni.. hahahaha.. malu...

3 ulasan:

  1. haha jadi jugak pergi ye..mmg sedap la kat sini ..lagipun pinggan besar.value for money

    BalasPadam
  2. sodap hingga licin pinggan tu..hehe
    next time nk join..kasi cukup forum ye :)

    BalasPadam