Khamis, November 25, 2010

kelmarin punyer cerita...

Kelmarin punyer citer. Lambat aku update sebab takde mood. Sebab balik dari audition, aku dapat berita negara boyfriend-boyfriend aku diserang. En.mugi sempat tanya aku, antara dua negara tu aku sokong mana. Dah tentu aku jawab aku sokong negara yang ada Won Bin.. Aiceh.. hehe.. Huh.. ingat ni macam sokong-sokong pasukan bola sepak ke? Kenapalah korang nak berperang kan? Bukan korang mempunyai susur galur yang sama ke? Ishk.. ishk.. ishk.. Aku harap benda ni tak jadi kat negara kita. uuu..


Ok. kelmarin, aku kan pergi audition. Sesi pagi memang penuh yakin. Sesi petang hancur. Hancur bila aku mengelabah bila tengok ada seseorang yang aku tak jangka datang. Nasib baik tak ada lagi sorang tu. Memang spoil keyakinan aku. huwaaaa..

Tapi dapat bersaing dengan budak-budak aswara memang satu pengalaman yang best. Aku memang tabik dengan diorg ni. Sangat talented. Cantik-cantik belaka. Sampai aku rasa aku nak pandang je muka-muka diorg ni tapi kang ada yang cop aku dua alam pulak. hahahaha.. Dan tiba-tiba aku terfikir, aku dapat 2nd chance bersama-sama dengan budak-budak aswara ni. Maknanya, kalau aku mintaklah sambung belajar kat aswara, agak-agaknya lepas tak? hahaha.. verangannn..

Buat en.mugi,
Rugi tau tak temankan saya. Kalau tak, awak mesti boleh cuci mata tengok perempuan-perempuan cantik dan jumpa seseorang itu. Hahahahahaha...

2 ulasan:

  1. esok jangan lupa ajak tengok your show ye..hehe

    BalasPadam
  2. theblabber: show? kikiki.. adoyai.. kita try nasib tuk jd voice actor je la.. [sudah malu sendiri]

    BalasPadam