Jumaat, Mac 13, 2009

iye saya tau saya salah....

Pagi tadi saya tunjuk 1st draft CD TRK kat Peter..
Peter: ni yang da bagi programmer ke?
fyza d.hana: hah?? (muka saya blur blur)
Peter: ni yang da siap tu ke?
fyza d.hana: hah..oooo.. ye ye.. heheh (sengih2 blur lagi)
Peter: baru nak tunjuk ni.. patut masa sebelum hantar tunjuk kat saya..
fyza d.hana: tapi takde ape yg tukar.. cume design je.. saya amik yang sebelum ni punye..
Peter: tahun lepas punya ada yang salah.. nanti awak kena tukar.. syah marah ni nanti..
fyza d.hana: erk.. (dalam hati.. mampus aku)
Peter: takpe.. saya tengok dl

Iye Peter.... saya tau memang salah saya.. marah la saya.. bebel la kat saya.. saya pasrah je..

Tadi Peter datang bagi CD tu kat saya. Saya memang dah tadah telinga n buat perisai untuk dibebelkan.. tapi...
Peter: ok.. saya da print yang ni.. betul kan yang ni aja.. blah blah blah..
eh.. betul ke ni? cam tak caya je.. Peter ni salah makan ke masa lunch tadi.. lembut je ni..
lepas tu saya edit mana-mana yang patut sambil jenguk2 kat kubikel syah..sambil2 tgk jam kat pc.. tepat pukul 2.50, saya nampak dia baru balik dari solat jumaat.. waktu terbaik.. hehhe..
bila dia duduk sahaja di kubikel dia.. saya pn terkocoh-kocoh ke sana..
fyza d.hana: syah...(dgn suara lembut)..ni aku da print comment tuk programmer..
syah: ok2.. (sambil tgk kertas yang saya kasi)..ok..blah..blah..blah.. emm.. ok ada lagi?
fyza d.hana: ada..hehe.. tapi ko jgn marah ye..
syah: huh.. aku da tau.. tak payah ckp pn aku da tau.. aku nak marah pn da tak jadi.. pandai ko.. lepas aku solat jumaat baru ckp ye.. (erk.. tau plak mamat ni.. mesti peter yg ckp kat dia ni.. aii..)
fyza d.hana: hehe.. (dgn muka ala2 comel) tu memang strategi aku.. heheh..

aii.. nasib baik dia tak membebel panjang..... tapi saya dikerah untuk memburn CD untuk dia.. dengan alasan.. KO DA BUAT SALAH YE... KENA BUAT NI..

iye... saya tau saya salah.. saya mengaku.. pasrah je la.. hehhehe...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan