Rabu, Mac 25, 2009

saya bukan riak ye..

alkisah..
baru pas balik dari solat asar tadi.. tetibe fatin kata syah nak jumpe.. pastu syah kata carol aka mrs.bos saya comment pasal slide yg saya buat untuk TRK tu.. dgn muka serius dia tanya saya:
syah: slide presentation tu ko buat sendiri ke org lain buat?
fyza d.hana: aku buat sendiri.. nape? (muka saya da cuak)
syah: carol tadi tgk ko punyer slide.. patutnya ko bagi dia tgk dl la.. dia kan banyak songeh.. (memang muka syah serius giler)
fyza d.hana: nape? ada silap lg ke?
syah: ye kot..dah la master cd.. kalu kena buat balik camner?
fyza d.hana: emmm.. aku ingat da tunjuk kat mr.yee kira da ok.. takpe la kalu kena buat balik... nak buat camner kan.. dia tak suka..
syah: (dia buat muka sedih)
fyza d.hana: emm.. baru ingat nak bergembira sebab satu keje da selesai... tapi takpe ke syah.. da master cd tu?
syah: tula.. (buat muka sedih lagi)
saya masa tu da susah ati betul.. aii.. nasib..nasib..

tetibe....
syah: heheh... takde la.. carol puji ko punyer slide presentation..
fyza d.hana: hah? ko ni biar betul..
syah: betul la... dia impress dgn keje ko.. tak sangka..dia tanya sape buat ni... aku pn ckp la BM ni memang ko la yg buat semua..isinya ko amik dr yg lama kan.. cume design je ubah kan?
fyza d.hana: a'ah... aku cume ubah design je.. isi tu aku guna balik je.. n aritu pn peter ada betulkan skit2 balik... aii.. lega aku...
syah: emm.. riak la tu..
fyza d.hana: eh.. mana de la... aku cume lega la.. ingatkan da kena buat balik..

betul tau.. saya tak riak pn... cume sedikit lega n gembira la bila orang puji hasil kerja kita. yela, robot je yang tak gembira kalu kena puji.. hehe..

p/s: dialog tu sudah dirumuskan.. emm.. banyak lagi kata-kata tipu syah ckp kat saya.. tapi saya mls nak letak.. hahaha.. memang sengal la dia tu.. saya hampir2 nak nangis tau...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan