Selasa, Ogos 17, 2010

Lidah ni nak kena ikat agaknya..

Semalam macam biasa..
Aku akan tengok music bank kat kbs world. Cik artis yang buka channel tu. Selalu aku yang buka.. emm..

Tengah sedap-sedap melayan, sekali hujan pula..
Astro. Macam biasa. Kalau hujan, memang confirm akan keluar titik kuning tu. Kitorang biarkan. Aku pun malas nak tutup tv.

Tiba-tiba, astro jadi ok. Ya, astro kat rumah aku memang akan jadi macam tu kalau hujan. Kejap ok kejap ko. Elok plak time ok tu keluar muka budak-budak Shinee tengah perform. Sungguh excitednya aku. Dan dengan excitednya juga aku cakap, "Dik, minho ada la..". Pastu aku pandang meja* kat ruang tamu depan. Takde orang. Opps.. aku silap cakap..

Untuk mengcoverkan diri.. aku ckp balik dekat cik artis. Konon-konon ayat tu ditujukan pada cik artis. Em, aku tak rasa cik artis kenal siapa tu minho.. uhuuu..

Nasib baik mak kat dapur. Kalau tak sedih orang tua tu dengar.. uuu.. Kelmarin pun tersilap cakap lagi masa berbuka. Lidah ni nak kena ikat agaknya.. uuu...

*meja tu tempat en.mugi melayan laptopnya sepanjang dua minggu sebelum dia berangkat.

2 ulasan:

  1. Bawa bersabar ye..
    Tak lama kejap je tu
    Pejam celik pejam celik dh 2 tahun..
    Bawa blik menantu anak mat salleh pun ape salahnye,uuu
    hehe..

    BalasPadam
  2. huhu sedihnye.. tulah dah terbiasa sentiasa bersama dgn en mugi... mesti rasa lain kan dia xda?

    BalasPadam