Rabu, Ogos 25, 2010

pitipitipu..

Pagi-pagi tadi puan honey da mengadu. Katanya, dia dapat surat dari pitipitipu. Dia kena bayar lump sum baki yang tinggal sebab tempoh bayaran dalam perjanjian selama 5 tahun tu dah tamat tahun lepas. Bila kira-kira, dia kena bayar lebih kurang RM10ribu. Mak aih.. banyaknya da macam duit hantaran.. hahaha..

Dekat-dekat nak raya, jadi pula hal-hal macam ni. Memang boleh buat org hangin satu badan. Nasib baik dia tak kena heart attack.. hahahaha.. Sabar banyak-banyak ye puan honey.

Em.. aku pun kena check balik bila tempoh bayaran aku tamat. Kot-kot la nanti jadi mcm member aku ni.

Bila fikir-fikir balik, menyesal sungguh aku tak mohon biasiswa dengan result aku yg agak cemerlang tu.. huuu.. bodoh sombong sungguh aku time tu. Inilah yang dikatakan sesal dahulu pendapatan, sesal kemudian tidak berguna.. hahahaha..

Korang.. kalu buat pinjaman pitipitipu ni jgn tangguh-tangguh bayar ye.. [peringatan untuk diri sendiri juga.. hehehe]

p/s: lecturer BEL aku yg ajar perkataan pitipitipu tu masa 1st sem diploma. Emm..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan