Khamis, Ogos 19, 2010

perah otak...

Aku suka melawat-lawat blog orang lain tapi tak rajin meninggalkan komen. Ya, aku suka jadi silent reader. Tapi sesekali aku akan komen mengenai hal-hal tertentu terutamanya hal-hal berkaitan teka-teki.

Aku sangat suka main teka-teki.
Ada hadiah atau tidak, itu belakang kira.
Yang penting kepuasan hati bila dapat teka dengan betul.
Dan aku akan jadi sangat geram kalau aku tak dapat pikir jawapan yang betul.
.
.
.
.
.
Ya, aku tengah geram ni. Dari pagi aku pikir, sampai sekarang aku masih lagi tak dapat jawab teka-teki theblabber ni.
~Dalam banyak-banyak anggota badan wanita, which part yang boleh makan?~
klunya: wanita dan tidak ada kelucahan di situ.
Aku syak jawapannya berkaitan dengan bahasa/dialek ataupun makanan la... hehehe...

5 ulasan:

  1. ok otak aku kotor maka aku tak leh jawab.haha

    BalasPadam
  2. macha - oi.. bulan2 pose ni jgn kotor sgt.. hahaha
    pa'chik - errk.. ye la... lady finger.. hahahaha.. nanti sat aku p tanya dgn si theblabber tu..

    BalasPadam
  3. ala, u lambat beberapa minit fyza. kalau tak, kompem dah dpt fridge magnet..hehe

    BalasPadam
  4. the blabber - o..lambat beberapa minit ek? hehehe.. dah tak dpt fridge magnet tu kan.. hehhe.. it's ok..(^_^)

    BalasPadam