Isnin, September 29, 2008

dua hari sebelum raya..

Sunyi sepi ofis hari ni..
Kebanyakannya sudah mengambil cuti termasuklah mereka yang bukan beragama Islam.
Tinggallah beberapa kerat termasuk saya yang masih berada di ofis. Ada yang terpaksa kerja kerana dateline, ada yang kerja kerana cuti sudah habis dan ada yang kerja kerana cuti yang ada tinggal sedikit (seperti saya).

Bosannya saya.. bukannya ada kerja sangat pun. Kerja saya lebih banyak goyang kaki, layar internet dan balas-balas email. Itupun sesekali membaca buku rujukan tatabahasa (terpaksa baca untuk projek yang akan datang).

Bosannya.. rasa macam menyesal pula bila tak ambil cuti. Pedulilah kalu cuti saya cuma ada sehari setengah sahaja. Tapi bila fikir secara rasional, rugi saya nanti.

Tak apalah.. sabarlah diri ini menunggu jarum pendek ke angka 5. Cepatlah masa berlalu...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan