Sabtu, November 21, 2009

karok..

Cadangnya nak lepak-lepak di Bidayah aje. Pekena teh tarik. Makan naan cheese. Time hujan. Heaven je rasa.

Lepas hantar cik aida, cik hus dan cik ayu, saya terus ke ofis cik nad. Sampai ofis, lepak-lepak kejap. Tetiba dia ajak pergi karok. Dengan naz, budak ofis dia. Lepas temankan dia makan, kitorang pun pergilah ke wangsa walk.

Punyalah ramai orang. Bilik yang kecil penuh. Bilik sederhana pun penuh. Last-last, kami ambillah bilik besar. Katanya boleh muat 20 orang. Apeke jadah. Kami bertiga ajela wei. Tapi sebab dah malas nak menunggu, yang entah bila boleh dapat tu, kami ambil jugalah bilik besar. Tapi bila kami masuk macam tak besar mana pun. Betulkah boleh muat 20 orang? Musykil betul..

Awal-awal lagi saya tibai lagu Hanya Padamu. Masa ni ingatkan naz tak dtg lagi. Elok je lagu tu start, dia pun masuk. Aduhai. nyanyi dengan cover2. Kejap aje. Masuk lagu kedua. Masing-masing dah naik syeh... hahhah..

Suara naz. pergh.. gempak. Tiba-tiba malu dengan suara sendiri. hahhahha...

Hari ini buat pertama kalinya, saya karok lagu ni. Rock kapak arini cuma dua buah lagu je. hehheh.. Lagu ni selalu melalak depan pc kat ofis dan kat rumah.

Rasa comel sangat bila nyanyi lagu ni. Sesuai dengan saya. ahaks...


balik rumah..saya karok lagi lagu ni depan pc secara perlahan.. matanya lirik-lirik selalu..

p/s: tak sangka naz pun tau lagu ni. hehhehe.. siap nyanyi sama-sama.
p/s p/s: balik dari karok. tak boleh tido. sudah jadi burung hantu. jam da pukul 4 pagi. aarrrggghhh

2 ulasan:

  1. gadis dan bunga nih antara lagu wajib kroni kitrg kalau gi karok..
    wangsa walk tu tempat wajib kitrg hampir 2 minggu sekali..
    bilik besar tu mmg kecik jer sebenarnya...
    biasanyer kalau kitrg karok 10 org pun dah penuh..
    sbb bangsa terkinje-kinje semuanyer.. mana muat bilik besar roper itu..

    BalasPadam
  2. arfah-erk..yeke.. hahahha.. aku baru nk try2 nyanyi lagu yg comel2 ni.. selalu rock kapak je aku layan..
    mmg kecik kan.. aku yg 3 org je masuk pn rs cam tak muat.. hahhah..

    BalasPadam