Isnin, November 23, 2009

pemburu pontianak..

Monday blues. Elok benarlah. Hari ini pun saya pakai serba biru. Bos takde. Keje takde. Bagusnya kalau dapat sambung tidur. Sudahlah malam tadi tidur tak tenang.


Ape kes boleh mimpi hantu plak malam tadi. Shitake betul la… Lepas tu, boleh bersambung ke scene dapat pedang cam dalam komik pedang setiawan tu. Pedang tu digunakan untuk bunuh hantu. Pergh, dalam mimpi saya jadi pemburu pontianak pulak. Ini sudah macam dalam cerita The Twin Effect. Cuma takde Ekin Cheng @ Edison Chen sebagai heronya. Macam siot je.. hahhaha.. Bangun pagi badan penat sebab kejar-kejar hantu. Hahhahaha..Ini patut mimpi ngeri ke mimpi aksi 18SG?[sila amik perhatian: aksi 18SG sahaja]

Moral of the story: sila jangan baca banyak sangat komik sebelum tidur. Kalau tak, mungkin anda akan jadi vampire slayer atau sailormoon dalam mimpi anda. Hahhahhaha..

p/s: tak sabar nak tunggu filem storm warriors sambungan storm rider bulan depan.. woohooo..

3 ulasan:

  1. haha lawak la ko beb..tu la ..tak basuh kaki..
    aku tunggu The Twilight :THe New Saga,,uhh pontianak hensem tu

    BalasPadam
  2. chenta hati ku e-kin forever..
    walaupun dier dah tua..

    BalasPadam
  3. shina-aku da terlebih basuh segala da..tetap nk mimpi juga..

    arfah-chenta hati aku aaron kwok.. tp rambut e-kin ttp menjadi pujaan.. hahha..

    BalasPadam