Khamis, Oktober 16, 2008

geramnya...

Hai.. geram betul saya sekarang ini. Panggilan dari Za sekejap dari menyebabkan saya geram dengan diri saya sendiri.

Alkisahnya, pagi tadi saya menyemak senarai emel saya. Kemudian, tangan saya dengan pantas memadam mana-mana emel yang saya rasa tidak penting. Rupanya, dalam banyak-banyak emel yang saya padam itu, terdapat satu emel yang sangat penting dari big bos saya. Apatah lagi email itu personal dan mempunyai satu password yang memang khas untuk setiap seorang staf. Kalau za tidak telefon dan menanyakan saya hal itu, sampai bila pun saya tidak sedar bahawa emel itu sangat penting.

Aduh.. geramnya saya. Selalunya emel-emel dari big bos akan saya baca atau simpan di personal folder dahulu sebelum membuangnya. Bagaimanalah saya boleh tidak perasan. Cepat betul tangan saya ini mengklik ikon delete itu. Sudah puas saya cari di folder delete tetapi tidak ada. Geramnya saya... Inilah yang dikatakan terlajak perahu boleh diundur, terlajak klik... aduh... pening.. pening... bertawakal sahajalah saya.. hendak buat macam mana.. salah sendiri..

2 ulasan:

  1. terlajak click , kena jaga2 jari tu..ehhe jgn geram2 minta la balik password tu.

    BalasPadam