Jumaat, Oktober 17, 2008

hari ini hari selamba saya...

Hari ini saya memang agak selamba. Bukan selamba apa.. cuma dari pagi tadi saya keluar berjalan-jalan ke hulu langat. Bukan berjalan-jalan kosong. Saya mengikut bos saya berjumpa dengan penulis buku kami. Kami masuk ofis semula dalam pukul 11.45.

Lepas itu, dengan selamba juga saya keluar rehat pukul 12.20 tapi disebabkan saya terlampau selamba, saya terlupa memakai cermin mata. Terpaksa naik balik ke meja saya. Kemudian, saya drive ke Menara Telekom dan ambil zura untuk makan tengah hari di Taman Jaya. Saya tahu, yang saya akan masuk lambat kalau ambil zura dan makan di Taman Jaya. Tapi disebabkan hari ini hari selamba saya, dengan selamba juga saya masuk lambat. Pukul 1.50 baru saya sampai ofis. Wah, masuk ofis dan berjalan menuju ke meja saya dengan muka selamba.. memang saya tidak pernah buat.. selalunya saya akan takut-takut. Otak saya mereng agaknya hari ini.. heheh..

Sampai sahaja di kubikel saya, saya buka buku KLT Tahun 1, buka muka surat 1, pegang pensel dengan gaya hendak mengedit.. dalam masa lima minit, saya pun zzzzzzzz... hahahahah..
Kemudian saya tersedar ketika telefon berbunyi dan jam menunjukkan pukul 3. Parah betul saya hari ini. Ai.. hari ini memang hari selamba saya....

2 ulasan:

  1. hahaha aku pn terselamber balik lewat sbb ikut keselambaan ko tue ha..... hahahaha peristiwa yg akan aku simpan jadi kenangan - zura

    BalasPadam