Khamis, Oktober 23, 2008

saya nak kurus..

Saya nak kurus! Saya nak kurus! itu slogan saya untuk hari ini.. hahaha.. Mulai bulan depan, saya akan mula berjoging semula. Best.. best... Bulan ini terlampau banyak undangan rumah terbuka.. dan banyak jugalah makanan yang masuk ke dalam perut saya. Jadi saya tidak berani menimbang berat badan ketika ini. Takut kalau-kalau naik lagi(emm.. kalau tengok cara saya makan.. tentulah bulan ni berat saya naik.. uwaaa).

Tak apa.. to do list untuk bulan depan dan bulan seterusnya.. hehhe..
1. joging setiap minggu di Taman Jaya
2. berbasikal setiap minggu atau 2 minggu sekali di Bukit Cerakah (kalau rajin dan takde hal bolehlah kot.. heheheh)
3. buat sit-up setiap malam (boleh ke ni? mcm tak percaya je..)
4. buat aerobik setiap minggu (dah lama tak buka vcd ni.. mula-mula beli je excited.. heheh)
5. kurangkan jumlah makanan (erk.. ni cam tak leh buat je ni.. emmm pikir.. pikir.. yg ni KIV jela.. ahhaha..)

AIM SAYA > KURANGKAN BERAT BADAN SEBANYAK 5 KG..(at least 2 kg jadilah... ahhaha)

2 ulasan:

  1. hahahah caya la beb
    pasni sure terkejut makcik kat taman jaya tu

    BalasPadam
  2. hye...senang je nk kurus, xyh nk kna sekat² nafsu mkn, dgn jamu yg dh dikapsulkan ni, mmg u sndiri yg x rsa nk makan.... meh la try... http://www.udecided.blogspot.com

    BalasPadam